آهنگ بسیار جنجالی محمد ظهرابی با نام خاطرات

آهنگ بسیار جنجالی محمد ظهرابی با نام خاطرات

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

آهنگ بسیار جنجالی محمد ظهرابی با نام خاطرات

( تنظیم,ترانه و آهنگ : محمد ظهرابی )

لینک مستقیم کیفیت 320

خاطرات

 

لینک مستقیم کیفیت 128

خاطرات

 

 

 

متن آهنگ

تموم خاطراتت مثل آتیش میسوزنه شب و روزم تار پودم
مگه تو تویه سینه دل نداری شایدم من واست هیچی نبودم

به عشق کی منو به باد دادی تو اون دنیا به من بدهکاری

جواب خوبیامو با بدی دادی جواب خدارو بگو چی داری

ببین خاطراتت با من چه کردن منو گوشه گیرو افسرده کردن

با این خاطرها غصم میگیره عکستو میبینم گریم میگیره

تو الان هیچی از من نمیدونی یروزی میرسه تنها میمونی

اونوقت میفهمی که با من چه کردی اون روز که تنهایی و پر دردی

به عشق کی منو به باد دادی تو اون دنیا به من بدهکاری

جواب خوبیامو با بدی دادی جواب خدارو بگو چی داری

ببین خاطراتت با من چه کردن منو گوشه گیرو افسرده کردن

با این خاطرها غصم میگیره عکستو میبینم گریم میگیره

 

 



بازدید : 4311 | تاریخ : شنبه 19 بهمن 1392 ساعت : 10:44 |
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: